Tässä lähellä
Kesällä kirjoitin syväkalliosurusta, eroosioitkusta ja siitä, miten aurinko meni rikki.Ei se mitään rikki mennyt.Yksi tapahtuma vain sysäsi vanhat kuormat liikkeelle. Ne eivät liikkuneet jossain tuolla, ne liikkuivat minussa, ne kuormat.Suru oli syvällä kalliossani. Luulin, että itku murentaa minut. Se murensikin surukuormaa. En ole koskaan ennen itkenyt niin. Enkä ennen kokenut niin vahvasti, miten helpottavaa on, …







